Thursday, February 22, 2007

Ekstremvær? Ja takk!

Jeg sitter nå innesnødd i min leilighet. En terasse som vi må gjennom før vi kommer ut er fullstendig snødd igjen. Vi snakker to meter snø og umulig å åpne døra! Denne terassen fungerer nemlig som en trakt for all snø som kommer, ikke særlig praktisk når det ikke engang finnes et sted å hive snø. Men første pri er selvfølgelig å komme seg ut døra!!

Men er dette noe artig da?
- JA!

Jeg koser meg. Følge med på internett og andre kjente. Hva som skjer utenfor i byen som er helt hvit. Dette er artig. Jeg har noen bilder for å vise det vanvittige været vi er vitne til!

- Det øverste bilde er fra i går kveld fra den omtalte terrassen da vi nettopp hadde måkt litt!

















1 comment:

Karianne said...

Å kjære vene! Hva skjedde med Grimstad som sørlandsperla? Snøland!

Lykke til med å komme deg ut :)